Inhandlat !!



Igår så landade barnvagnen hemma på gården. Efter lite pickel och packel så kunde vi övningsköra. El. JAG övningskörde under översikt av frugan som har lite mer erfarenhet. 1600kr +frakt för en sprillans ny barnvagn med allt till är ju inte fy skam alls. Den rullade som smort och det känns overkligt nära just nu. Men det är ju mindre än halva tiden kvar och så här i efterhand så kan jag tyckat att det gått så fort allt. Kanske är det bara för att frugan mår så mycket bättre just nu ( Trots att hon vaknar varje morgon kl 4 och vill ha en smörgås och nytt vatten vid sängen. Pice of cake men en rolig sak som vi inte kommer glömma med graviditeten.) än vad hon gjorde förut. Sweeet !!



Även denna badanka med inbyggd termometer är ju bara ett måste ha. För det första... Cool...För det andra... livsviktig. Den har en liten lampa som lyser röd el. grön beroende på temperaturen i vattnet. Smart va. 



Så här glad var frugan när hon fick barnvagnen igår :) ... !


Här kommer  några bilder från kanske världens roligaste barnbok som ska hjälpa små barn att inte vara rädda för att gå på toa. Ha ha ha ha !!!!

        
 
  ....Bara bäst helt enkelt !!!



... Nu har vi oxå bokat in en profylaxkurs. Ska bli skitkul att få gå igenom det. Bra för mig tror jag. Då vet man hur man ska göra med andning och sånt. Frugan har heller aldrig gått på en sån, vilket gör det extra spännande. Hoppas att det når upp till våra förväntningar bara. :) . När vi gått klart den så är det bara 6 .... 6!? veckor kvar till datumet D. Helt sjukt.... sjukt kul. Kan fortfarande inte förstå att det går så snabbt. Vill in till Ultraljudet igen för att bara få stirra på den där fantastiska skärmen som kan visa mitt barn i magen. Blir så förbluffad varje gång. :)

..Nu kallar jobbet för min del. Frugan går på semester idag och jag har två veckor kvar innan min börjar. Hon kommer ju inte ha så mycket problem med ledighet senare :) . Men jag väljer att spara min till december. Ska boka ledigt fasiken hela december så att jag också får vara med i svängarna. Ska bara övertala chefen om det....

..................Ha det bra och hoppas ni får sol i ansiktet idag. Vi ska till HM och kolla på lite kläder till lill-killen :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Hihi.... oj, jag ser ut som en zigenarkvinna där på bilden... ahhahahaaa...



Haha, den där boken är väl bara så bäst?! :)



Älskar dig mitt hjärta....o jaa, snart är det dax. Det går så fort nu känner jag... v. 22 på söndag! 18 weeks to go...



Puss

2008-07-11 @ 10:47:42
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Nina

MÄH, snark....inga nya inlägg! För mycket på jobbet kan jag tro....



PUSS i alla fall

2008-07-15 @ 10:01:02
URL: http://niiinis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0