...Mr Dudelsack !

... Spanien-Sverige 2-1...... Say no more. Ska aldrig ens åka dit mer i heeela mitt liv. Ska bränna upp alla marackas och kastanjetter. Näää...riktigt så illa är det inte men det är jäklar i mig vad man blir besviken på sånt här. Men riktigt kul med en sån folkfest som det är. Zlatan gör mål igen.. Vet ni. Skulle han simma på rygg under vatten och bara låta näsan sticka upp så skulle man tro att en haj cirkulerade i närheten.. Vilken prakt snok Mr. Rosengård blivit begåvad med. :) .

Tänk om "lillfjanten" dyker ut med en zlatan näsa ???? eller ett par riktiga fallskärmar till öron. Undrar om man i varjefall tycker att det är det vackraste man sett ?? Självklart kommer det att vara så. Har aldrig hört nån säga... Ääähhh... han vart lite krokig och sné lite här o där men det får duga. ha ha :) .Vet faktiskt en liten kille som har en näsa som är vääääldigt krokig åt ena sidan. Ser ut som att han har landat med ansiktet pladask vid födseln. Men vilken liten cool kille. Skulle nog inte kännna igen honom om han hade fixat näsan.. Den är han liksom. Alla har vi våra egna små skavanker och "skönhets fläckar" så ingen är bättre än den andra.

Satt häromdagen och funderade på vad just mitt barn ska bli. Det brukar som oftast vara det som pappan aldrig blev som är den ooo så sjäääälvklara vägen man ska vandra. Verkar ju funka bra ..NOT. Dock så hade inte min pappa några sådana tankar. Dock så gav han mig sina musik gener som gjorde livet så mycket roligare. Kanske ska man vara på den säkra sidan och försöka satsa på nåt lite mindre hypat men dock med lots of pesetas for papa. Poker kung, Bowling världmästare, snooker legend eller min personliga favorit.... Schack mästare. Måste nog vara ganska städade hejarramsor när det bjuds upp till match där :)  - har du polerat hästen och tornet nu. Glöm inte att gå till attack med bonden och lägga in den slutgiltiga stöten med kungen som får gå ett heeeelt steg. Jag kommer att bäva för den dagen hon/han kommer hem och drar till med dräparen : - Jag vill börja spela mungiga ...NEEEEEEJ !!! eller... Jag tycker att det skulle vara kul att spela valthorn..NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! ....Pappa pappa... NU vet jag vad JAG VÄÄÄäääÄÄÄRRKLIGEN vill. Jag vill lära mig spela nyckelharpa.... SMÄLL, SMACK....LÅSA DÖRREN....KASTA BORT
NYCKELN OCH ...ETT.. ...NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ .

jahhaaa!!?? ..Så här ledsen vart man om man spelade DUDELSACK ???



No way... My child is going to be a råkk staar. Häll Jää !! :) . Tommy lee kis maj ääs.

 

Kommentarer
Postat av: Cian

Men tänk om han kommer hem och säjer :

Pappa jag ska bli sångare i ett dansband som heter Sven-Jakobs



VAD gör Pappa the Rååkstar då?



Min son kommer med all säkerhet bli rååkstar då Jag tvingade bebben tom i magen att lyssna på maiden :)Ett par hörlurar över ba!

2008-06-17 @ 11:32:57
URL: http://galencirkus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0