SS !!

SWEDEN SUCKS !!! Sorry....Men det var nog den sämsta match jag sett Sverige göra. Ryssarna utklassade svenskarna på alla positioner. Varför har man kvar trötta spelare tills 80:e minuten. Byt in två friska fläktar istället som lyfter upp sverige och ger dom trötta några att spela på. Vart så arg så att blodet kokade. Frugan försökte tvinga sig själv att sova för att Sverige brukar alltid spela bättre om hon sover. Gick en stund efter pausvila och sen vart det fart i finskan igen. Finnns bara en som är galnare i det här hushållet när det gäller sånt här och det är hon. Största killen han var glad för att Isaksson hade gjort en bra match iallafall. Den lilla killen illustrerade att Isaksson minnsan ramlar raklång när han ska rädda bollarna , inte slänger sig... Han lägger sig ner. Det som var roligast att se var Zlatans motorbåtsläppar i slooowmoootion repris när han missade en chans. Tack Zlatan för att du fick oss att le..

Jag säger bara : Tur att man fick lite av frugans nybakade sockerkaka idag...Annars vet jag inte riktigt hur det hade slutat. Kanske med fläskläpp efter att frugan släng skålen med chips i mitt ansikte, Ett hål i dörren efter platt tv´n som hon brytit av i två delar med tänderna och scartkabeln lindad runt kattens hals som i sin tur gnisslar med klorna mot insidan av toaletten för att inte bli nedspolad. ...Nu går jag och lägger mig och hoppas att hon inte hittar mig därunder  :) .

Godnatt och Goodbye !!!!

Kommentarer
Postat av: Frugan

hAHAHAHAHAHAHAAAAA.....jaja, nu fick man sig i alla fall ett jäkligt gott skratt! Jag ser allt framför mig dessvärre.... katten med scartkabeln runt halsen, hahahaha... du e rolig du! :)



// Frun i huset

2008-06-19 @ 07:38:51
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0