Wii are the champion

Japp..Nu var det ledigt i dagarna 3 . Jäklars så skönt det ska bli. Ska försöka hinna mig på att läsa "Värsta pappan" i helgen. Den ska ju vara så bra och jag bara skjuter upp det hela tiden. Men jag ska försöka. Vad händer ihelgen då. Imorgon ska vi ut till en ö och dansa danser och leka lekar. Mest för ungarnas skull, MEN ... icke att förglömma att om JAG råkar hamna med i någon lek så är det krig på fullaste allvar. Då är det ingen lek längre...förlora är inte ett alternativ ( apropå Värsta pappan eller :) ) . Är en så fruktansvärt dålig förlorare i vissa saker. Dock så spelar jag korpen i både fotboll och innebandy utan att sura en sekund om vi förlorar ( ok...kanske två, men inte mer. ) just för att det bara är så jäkla skönt att bara få röra på sig. Värre är det med te.x Nintendo Wii .. vilket i sig är en riktigt bra grej. Gymma medans du har kul med familjen. Lira tennis och spela golf så krukorna flyger runt i rummet, boxas, baseball och bowla. En perfekt "hela familjen" uppfinning. Har ni inget..se till att skaffa. Då får ni se hur roligt det är när fulla farbror bosse ska lira baseball och slår knut på sig själv i en självmords saltomortal ( stavas hur ??? ) och landar på golvet med ett garv.

  sikken pryl va !?


Tyvärr så är våran handkontroll paj just nu men ska skickas in på lagning. Och sen blir det svingas av inne i tv-spelsrummet :)

Ha en bra midsommar och akta er för små grodor i gräset.

Tjing !!

Kommentarer
Postat av: Frugan

Nämen...här har det kommit in en liten bild ser jag! :)



Fiiint...



Puss / Frugan



2008-06-24 @ 15:23:06
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0