FÖRBANNAD !!!!


image9


.... Det är så sjuka grejer som händer just nu. Barn hålls fångna i källare i över 20 år. Någon slår ihjäl två barn i ett svartsjukedrama. Senast i tidningen igår står det om en mamma som kommit hem och hittat sitt inte ens ett år gamla barn nästan dött pga att nån idiot till "pojkvän" slagit halvt ihjäl henne och skyllde allt på att hon ramlat. Slagit henne så hårt att tarmarna lossnade inuti kroppen. Vad är det för jävla idioter som finns ibland oss. Är man fan inte funtad alls när man ger sig på barn. Finns inget fegare än att göra det. Hoppas dom åker i fängelse på livstid... För där inne är barnamördare och pedofiler inte värda skit.. Gör vad ni vill med dom och lägg dom i ett hörn att ruttna sen. Vi som människor är alltför godtrogna mot dom som finns ibland oss. Självklart kan man lita på folk. Men jag tror att vi är för överseende med vad man ser ibland. En mamma som slår sitt barn ska man kunna gå fram till och säga till. Kanske till och med ta dit polis. Nu menar jag inte det vanliga mamma-blir-arg-på-barn historian utan åt det värre hållet. Vi svenskar är så otrolig rädda för att bli indragna i saker. Hellre håller vi oss utanför så att vi kan säga att - näää ...jag har inte sett nåt. Att vara mer vaksam och faktiskt få misstänka att det inte står rätt till alla gånger tror jag bara skulle göra alla gott.

Nog sagt...Luftar ur mig lite snabba tankar bara.

Ha en bra dag i solen. Imorgon ska jag valla frun i huset på dom sju haven.

Kommentarer
Postat av: Garbo

Usch ja man blir så bedrövad över allt våld...
Jag har anmält 1 gång samt att jag brukar sticka näsan i blöt om jag blir upprörd över något,nu har det ju hänt att jag även visat ungarna att jag bryr mig typ om man e ute o går o ser nåt "Hallå vad gör ni för nånting lixom?"
Man MÅSTE våga se och bry sig om.

Fan vad du skriver bra! :)

Krama om Ninisen o njut på dom "7 haven" =)

2008-05-30 @ 09:36:59
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Nina

Kloka ord igen...

Ja, du vet ju hur jag kände med bebisen som fått så mycket stryk! Grät floder på toaletten....

Puss

2008-06-02 @ 09:48:06
URL: http://niiinis.blogg.se
Postat av: ulrica

Vet du, Tony!! Du skulle passa JÄKLIGT bra som krönikör i nån stor tidning!!! Jag har sällan läst nån som skriver så BRA.

Snälla, ta kontakt med nån föräldratidning och skriv om samma saker där som i bloggen. Jag kan garantera att du gör succé!!

Kram,
Kusin vitamin

2008-06-05 @ 12:39:01
URL: http://ulrica.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0