GE MIG ETT BARN !!!


Dagen D är här. Länge sedan jag skrev här men ingen idé att tänka tillbaka på det.... Det är NU det gäller. Med illamående frugan hemma och en helt stissig och förväntansfull jag själv på jobbet så har vi nått fram till det som vi kämpat för i två år. Beräknat förlossnings datum.... ÄNTLIGEN. Missfall och skit är över. Visst fattar jag att man kan gå över två veckor men det är inte så mycket som man kan göra åt. Men nu är vi verkligen framme där saker kan hända NU.

Snart kommer våran lilla Milo pojke att finnas här hos oss och det är underbart.

Frugan mår skit och kan inte sova ordentligt när magen har blivit så stor och vacker som den är. Så jag hoppas verkligen att det händer grejer snart. Tycker det är skitjobbigt att se henne må dåligt trots att det är för ett otroligt härligt ändamål.

Mer nyheter snart... Lovar !!!

Ha de bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0