Två dagar är längre än två år !

Så känns det iallafall... Två dagar över beräknat förlossningsdatum heter det så fint. Tredje idag.... och jag som knappt kan hålla mig alls. Försöker visa upp en stabil sida för min fru så att hon inte tappar fattningern helt. Men jag är som ett barn i godisbutiken... VILL HA !!!

Konstigt.... Vi har hållt på i två år och kämpat för det här barnet. Missfall har som sagt varit den mindre charmiga sidan av det hela. Men nu när det är dags vilken dag som helst så känns det som om man skulle vara barn och någon sa varje morgon att - vi flyttar fram julafton tills imorgon istället. Skapligt kul :( .

Men min fru är tokstark och kämpar på som aldrig förr. Nog därför jag ändå känner mig så lugn.

Igår så tog vi en tok sauna och bastade gärnet då det finns vissa som säger att det kan sätta igång av det... Jag iallafall som INTE är finsk höll på att dö av värmen till slut. Frugan fick sitta nere och ta det lite lugnt eftersom det verkligen INTE är bra att bli för varm om magen. Men va härligt tung och trött man blir i kroppen efter en bastu timme. Man skulle kunna lägga sig och sova mitt på golvet :) . Sen stannade vi och åt innan vi tog en kvällspromenad med våran katt som alltid följer med ( som en hund ) på rundan. Avslutade sen med ZZZZzzzzzzzzzzzzzzz  !!!!!

Nu...En ny dag med mera förväntningar :) 


Take care !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0