WHERE ARE YOU ???





Inget barn igår !?? :( ... Men men... Den som väntar på nåt gott väntar ju tydligen alltid för länge. Bara att ta det lugnt. Max en och en halv vecka kvar tills han kommer : Milo Kristian Lee. Min lilla grabb :).

Frugan i huset är helt slut nu och orkar inte hålla på längre. Nu har hennes kropp snart gett upp. Stackars henne :( .
Det ska bli skönt att se henne slippa magen och kunna äta vad hon vill utan att ha ett lager på 56471564 rennie liggandes bredvid sängen för att inte avlida av dom överjävliga halsbrännorna. Och jag kan verkligen ge sanning till myten. Vi killar skulle A-L-D-R-I-G klara att göra detta... Fy fan vad vi skulle duka under .. ha ha ... Skulle aldrig bli några barn gjorda under detta årtusende om det skulle bli vi som skulle fixa kidsen. ha ha !! We suck at this.

Ganska häftig känsla att veta att man om några dagar kommer att få känna den där villkorslösa kärleken till en människa. Den där grymma känslan som alla som blivit förälder pratar så mycket om.
En kompis till mig vart pappa för ett tag sedan och han kunde knappt förklara hur det kändes/känns när man får barn. HOLY HELL tänkte jag och vart bara mer sugen på att få veta. Men det viktigaste är att inte stressa upp frugan. :) ... Hon tycker dock att jag beter mig som ett barn och JAG KAN INTE HJÄÄÄÄLPA DET !! Men men .... nu är det ju faktiskt hon och barnet som är viktigast på denna jord. Ni andra kan hålla er undan :) .

Nu tillbaka till arbete och väntan på "samtalet" .

Och jag lovar och svär.... Den som frågar min fru någon av följande frågor idag på stan kommer att få myyycket ont och detta svar tillbaka :

1. Äääärrrr det inte ddaaaaags snart. ( Nej för faan...hon ser ut så här hela året. )
2. Är du sääääker på att det bara är en. ( Nej... jag tror verkligen inte att dom 43 ultraljuden vi vart på har rätt .. fuck off )
3. Vad stor du är ... ( No shit sherlock.... Behöver hon verkligen höra det nu?? By the way.. Fan va ful DU är )
4. Min väninna är i samma vecka som du och hon är alls inte lika stor ( Gäsp!!  Nä..Kanske bara för att hon har ett litet skitbarn i magen och vi har ett ordentligt barn. By the way... Håll käften)

 

Fattar man verkligen inte när det är nog....!??


Ha en bra dag ni andra som inte planerar att ställa dessa frågor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0